Dolar 34,5735
Euro 36,2756
Altın 2.922,12
BİST 9.659,96
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Afyon 0°C
Az Bulutlu
Afyon
0°C
Az Bulutlu
Sal 3°C
Çar 5°C
Per 7°C
Cum 10°C

DPÜ Mimarlık Fakültesi öğrencilerinin eserleri kongrede sergilendi

DPÜ MİMARLIK FAKÜLTESİ ÖĞRENCİLERİNİN ESERLERİ KONGREDE SERGİLENDİ

DPÜ Mimarlık Fakültesi öğrencilerinin eserleri kongrede sergilendi
2

Kütahya Dumlupınar Üniversitesi (DPÜ) Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık Bölümü öğrenci atölye çalışmaları 4. Uluslararası Kültür, Sanat ve Edebiyat Kongresi çerçevesindeki çevrim içi sergide sanatseverlerle buluştu.

Kurumsal Web Tasarım

İç Mimarlık Bölümü akademisyenleri Dr. Öğr. Üyesi Elif Özdoğlar, Dr. Öğr. Üyesi Çağrı Yalçın ve Arş. Gör. Turgut Kalay yürütücülüğünde gerçekleşen öğrenci atölye çerçevesinde 15 öğrencinin 13 çalışması 4. Uluslararası Kültür, Sanat ve Edebiyat Kongresi çerçevesinde sergilendi.

Sergide yer alan eserlere ilişkin Mimarlık Fakültesinden yapılan açıklamada, “2022 yılı Bahar Dönemi başında düzenlenen Mekan&Barınak (Space&Shelter) isimli bir atölye çalışmasında ortaya çıkan eserlerde, salgın sürecinde yaşam alanlarının tasarımları ön plana çıktı ve konut iç mekanları, ofis, oyun alanı gibi pek çok farklı işlevi de yüklenmeye başladı” ifadelerine yer verilerek eserlerin yakın gelecekte yaşam alanlarının neye benzeyeceği sorusuna yanıt aradığı kaydedildi.

Açıklamada, öğrencilerin karakter-mekan ilişkisini doğru kurgulaması için, yaşam alanı kullanıcılarını sinema eseri, oyun tasarımı, edebi eser gibi bir başka sanat dalı ürününden karakterler seçmeleri, belirledikleri karakterler için 2030 yılındaki yaşam alanlarını üretmeleri istendi.

ETİKETLER:
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.